Wie weet de namen van deze spelers van Ajax uit 1953?

Graag opschrijven als: staand v.l.n.r.
zittend v.l.n.r.

Ikzelf herken eigenlijk alleen Rinus Michels.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1K

Het beste antwoord

Bobby zit gehurkt, tweede van links

Toegevoegd na 27 minuten:
Bobby Haarms

De rest is moeilijk man ! Wel leuk om uit te zoeken ! Ik zou graag alle namen horen.

Als ik jou was zou ik de foto sturen naar info@ajax.nl

of nog beter misschien !
naar info@degoeieouwetijd.nl een groep die alles weet over de historie van ajax! Succes ermee !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK, thnx. Heb ze een mail gestuurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is het antwoord van die infolijn: Bedankt voor de fotovraag. De spelersnamen op de elftalfoto staan hieronder. In feite is het enige twijfelgeval de reservekeeper die uiterst rechts staat.

Achterste rij, v.l.n.r.: Ger van Mourik, Piet van der Kuil, Gerrit Krist, Eddy Pieters Graafland, Arend van der Wel, Guus van Ham, Gerrit Keizer

Voorste rij, v.l.n.r.: Gerard van Dijk, Bobby Haarms, Rinus Michels, Klaas Bakker, Hans Boskamp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wegens de goed gegeven tip. Het antwoord staat in de reactie.