Hoe kan ik mijn spieren terug aanmaken (voetbal)?

Hoi Ik ben een meisje van 13 en heb net een dubbele open armbreuk gehad. sport vraag en dames voetbal moet populairder worden XD

Hoe kan ik mijn conditie terug opbouwen,hiervoor had ik een goede conditie.Hoe kan ik mijn spieren terug aanmaken (voetbal). En na het sporten niet duizelig worden???????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Kimath
13 jaar geleden
Dit kun je beter aan een fysiotherapeut vragen.

Het beste antwoord

Je spieren en conditie terug krijgen kan alleen maar met trainen maar je moet het wel rustig aan opbouwen, doe je dat niet word je inderdaad duizelig en misselijk.
Je lichaam en spieren moeten weer rustig gaan wennen aan de belasting die je ze gaat geven.

Dus de enige manier is rustig opbouwend trainen en vooral niet over belasten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

trainen en fysiotherapie maar altijd wel onder professionele begeleiding niet zomaar dingen doen. succes en sterkte