kan je een kat leren voetballen tegen een hond?

wij 1 hond 2 katten en ik wil het gewoon weten duuuuuuuhhh

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K

Antwoorden (9)

Neen.

Toegevoegd na 35 seconden:
Aangezien je een hond nog wel wat kan leren maar dat bij de meeste katten vrijwel onmogelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie mijn toevoeging rieneke, bij de MEESTE katten is het vrijwel onmogelijk.
Rieneke1
13 jaar geleden
nee, de meeste katten kan je uitstekend dingen leren juist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je mijn kat nog niet meegemaakt..
Rieneke1
13 jaar geleden
hahaha is dat een oliedom exemplaar?
ik heb er ook zo een lopen, dus ik snap wat je bedoelt ;) min is trouwens niet van mij, nergens voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha nou echt dom issie niet hoor, maar gewoon erg uhm.. Laten we zeggen steevast ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is die kat dan gewoon erg slim ;-)
Kristal
13 jaar geleden
een kat kan je vrijwel álles leren ...
als ze er maar mee opschiet, er iets aan overhoud wat ze leuk vindt, tenminste, zo werkt het bij mijn kat :))
nee honden en katten kunnen niet voetballen

Toegevoegd na 36 seconden:
ik zag er laatst wel een paar touwtjespringen haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat niet lukken want de buitenspelregel krijg je er nooit in.
13 jaar geleden
echt voetballen, met spelregels en zo, gaat natuurlijk niet lukken.
dat gaat de dieren boven de pet.
maar als het jonge speelse dieren zijn, die graag met een balletje spelen, en die elkaar graag mogen, dan kan het voorkomen dat ze met z'n allen achter de bal aan gaan.
13 jaar geleden
Nee, tegen 'n hond zal moeilijk worden. Met mensen lukt 't soms.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet het maar. Je kunt zelf met de hond voetballen, en je kunt zelf met een balletje spelen met de kat (als hij zin heeft), maar hond en kat samen gaat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het eerste gezicht lijkt het mogelijk, want als twee beren broodjes smeren, kunnen honden en katten misschien voetballen. Uit bijgaand wetenschappelijk onderzoek blijkt echter dat ze dat niet kunnen.
Misschien komt dat ook omdat de supportersgroepen een lange geschiedenis van vijandigheden hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja als ze klein en speels zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het kan.
Tips om het aan te leren:
1) het commando touch leren (aanraken van de bal met poot/neus)
2) bij een harde touch, commando bal gebruiken
3) eerst met de hond/kat zelf spelen en dan tegen elkaar laten spelen

Katten slaan sneller met hun poot tegen de bal aan als ze speels zijn, vergeet ook niet te belonen. Honden zijn op dit soort punten sneller met begrijpen.

Maar vergeet niet: Een kat is koning(in)
Als die er geen zin in heeft krijg je het nooit voor elkaar.
Ook nooit langer dan 10 minuten oefenen.