Welk vak is de beste keus in het Feyenoord stadion waar je rustig de wedstrijd kan bekijken?

Ik wil een plaats bemachtigen waar ik niet met de relschoppers in aanraking kom waar ik gewoon rustig met mijn vriendin de wedstrijd kan bekijken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
21.4K

Antwoorden (6)

KK

Toegevoegd na 1 minuut:
Vak KK , Vlakbij Maaszaal

Toegevoegd na 2 minuten:
Vak KK of vlakbij Maaszaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vipbox.

Toegevoegd na 57 seconden:
ps: zoveel supporters komen er trouwens niet meer, dus ik denk dat je in ELKE vak nu wel rustig kan kijken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overal waar jij een los kaartje voor kan bemachtigen, je gaat geen problemen krijgen voor losse kaart vakken ik heb al 5 jaar een seizoenskaart geloof me
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan gewoon alle vakken buiten de gele zijde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgend jaar is hele stadion rustig in Jupiler leaque
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+10-0
In het uit vak, daar is iedereen vrolijk.