Zie onderstaande plaatje. In Engeland gemaakt in drie paren, met 7444 kostbare juwelen erop verwerkt. Waarde: ongeveer 628.000 dollar. Ze werden gemaakt voor de topvoetballers John Terry, Wayne Rooney, en Rio Ferdinand.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ronaldinho had toch schoenen van Nike met bladgoud? Of zijn deze duurder?

Andere antwoorden (3)

Naar mijn mening de Nike Mercurial Vapor Superfly... Adviesprijs €400,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet over voetbalschoenen, maar over gewone.. Volgens mij de duurste schoen ooit.. 23 mille. van VW. Je krijgt er wel een gratis auto bij, de Polo .. ;-) zie bron..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk deze schoenen http://www.footballculture.com/tag/kicksen/
Die kosten ongeveer 1782 euro!!