Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit een voetbalcommentator ook daadwerkelijk in het stadion?

Bij sommige wedstrijd heb ik het gevoel dat de commentator alles net een fractie eerder ziet dan ik. (bij live wedstrijden dan) zitten ze bij die wedstrijden ook daadwerkelijk in het stadion of zitten ze gewoon in hilversum (of waar dan ook) in een hokje met meerdere beeldschermen? bijvoorbeeld bij champions league wedstrijden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
8.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij bijna elke wedstrijd zitten ze ook in het stadion. Dit zie je ook nog wel eens op t.v. (ik dacht pierre van hooijdonk met nog iemand bij een interland op sbs 6). In het speciale commentatorhokje hebben ze ook wel een beeldscherm waarop de t.v. beelden te zien zijn van de zender waarvoor ze commentaar geven (als het voor t.v. is natuurlijk).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze zitten bijna altijd in het stadion, daar hebben ze speciale vakken voor commentatoren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de regel zitten ze inderdaad in het stadion zelf. Ze kunnen de wedstrijd voor zich zien, maar ook op tv-beelden, inclusief herhalingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ze zien het live maar hebben ook een extra beeld waarbij ze kunnen zien wat er tijdens de uitzending gebeurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding