wat kan ik nog doen?

ik voetbal elke dag op een pleintje, ik oefen dan mijn techniek en mijn traptechniek, weet iemand wat ik nog meer kan trainen,

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat bijna niemand oefent is dit : Vooruit denken. dit oefen je tijdens partijtjes of alleen tegen een muurtje. 5 seconden voordat je de bal krijgt beslis je al wie je de bal toespeelt,of waar je de bal in het goal schiet. Zorg dat je dit snel en zeer precies uitvoert. Oefen dat vooruitdenken elke dag. Niemand doet dit bijna,dus je kan hierdoor een stuk beter worden dan anderen. Ga ook veel hardlopen.zorg dat je een betere conditie heb dan de rest. Als je niet hardloopt blijf je een matige voetballer.

Wat je nog meer kan doen is wedstrijden spelen, en je techniek te laten zien. Heel goed naar de trainer luisteren, en als het niet duidelijk is, vragen Heel veel succes.

Johan Cruijf heeft het ook op 'n pleintje geleerd . Je kan o.a. tegen 'n blinde muur gaan oefenen op mikken . En natuurlijk niet gaan roken zoals Cruijf en looptrainingen doen . Sprintjes trekken en langere afstand voor je conditie.

Je kan inderdaad je conditie trainen en met een ander persoon lange ballen oefenen en je kan ook nog je trukendoos uitbreiden door die op een andere persoon uit te proberen.

oefen op je handelings snelheid en je aanname ! schiet de bal hard tegen een muurtje, neem hem goed aan zodat hij in 1x goed ligt en trap hem dan direct weer tegen de muur aan. als je een goeie spelverdeler wil worden zoals de Lampard's en de Xavi's op deze wereld is dat van groot belang !

op internet een trucje(als je die kan gebruiken in een wedstrijd is dat natuurlijk het leukst) opzoeken en die gaan oefenen tot je hem helemaal kent

Je conditie trainen zou kunnen, lange ballen en koppen. Er zijn vast nog genoeg andere dingen, maar je kan ook eens een wedstrijdje spelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100