wat kan ik nog doen?

ik voetbal elke dag op een pleintje, ik oefen dan mijn techniek en mijn traptechniek, weet iemand wat ik nog meer kan trainen,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (6)

Wat je nog meer kan doen is wedstrijden spelen, en
je techniek te laten zien.
Heel goed naar de trainer luisteren, en als het niet
duidelijk is, vragen
Heel veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Johan Cruijf heeft het ook op 'n pleintje geleerd . Je kan o.a. tegen 'n blinde muur gaan oefenen op mikken . En natuurlijk niet gaan roken zoals Cruijf en looptrainingen doen . Sprintjes trekken en langere afstand voor je conditie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan inderdaad je conditie trainen en met een ander persoon lange ballen oefenen en je kan ook nog je trukendoos uitbreiden door die op een andere persoon uit te proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oefen op je handelings snelheid en je aanname !
schiet de bal hard tegen een muurtje, neem hem goed aan zodat hij in 1x goed ligt en trap hem dan direct weer tegen de muur aan. als je een goeie spelverdeler wil worden zoals de Lampard's en de Xavi's op deze wereld is dat van groot belang !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op internet een trucje(als je die kan gebruiken in een wedstrijd is dat natuurlijk het leukst) opzoeken en die gaan oefenen tot je hem helemaal kent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je conditie trainen zou kunnen, lange ballen en koppen. Er zijn vast nog genoeg andere dingen, maar je kan ook eens een wedstrijdje spelen.