Waarvoor dienen de strepen die sommige voetballers op hun benen hebben?

Zie de foto...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K

Het beste antwoord

de tape wordt voor ondersteuning gebruikt, zowel bij sport als preventie als bij blessures aan de spieren om erger te voorkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dat is gewoon een soort tape dat ondersteunt je spieren ,bijvoorbeeld als je een blesure hebt gehad of gewoon last heb van spierpijn. denk maar aan robben bij het WK , hij had ook tape op de plek van zijn blessure om het te ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het er eigenlijk juist belachelijk uitzien...
Dat is voor je spieren zodat je minder last hebt van spierpijn als je iets hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een speciaal soort sporttape dat voor een betere doorbloeding zorgt. Meer uithoudingsvermogen van de spier en minder kans op blessures.