Bestaat er een grote stad in Nederland waar geen betaald voetbal wordt gespeeld?

Toegevoegd na 5 minuten:
Vanaf 100.000 inwoners!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
6.5K

Het beste antwoord

Amersfoort, Zoetermeer, Haarlem en ook de gehele provincie Zeeland (al is dat geen stad).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Vanaf hoeveel inwoners noem je iets een grote stad?
Als je de grens legt bij 100.000 inwoners, dan heeft Ede bij mijn weten geen betaald voetbal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, in de hoofdstad van Noord-Holland: Haarlem. Zojuist failliet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apeldoorn heeft die betaald voetbal? Deventer Go Ahead en Heracles Almelo hebben zelfs betaald voetbal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amersfoort
Ede
Haarlem (sinds kort)
Leiden
Zoetermeer

Verder is er geen betaald voetbal in de gemeenten Haarlemmermeer en Zaanstad (beide meer dan 100.000 inwoners).