Waarom zouden jongens voetbal kiezen voor afspreken met hun vriendin?

Jongens willen per se een wedstrijd zien, maar denken niet aan hun vriendin die graag wil afspreken met hun vriendje. Waarom is dat voetbal kijken nou zo belangrijk? Het is toch leuker om vaker met elkaar af te spreken, dan dat je vriendje zo nodig een voetbalwedstrijd moet zien met zijn vrienden..

Toegevoegd na 13 minuten:
Het probleem wat daarbij komt kijken is dat ik mijn vriendje maar 2 keer in de maand kan zien. Hij woont in Zuid holland en ik in Brabant. Het is dus een grote afstand. Daarom wil ik zoveel mogelijk tijd die we wél hebben met elkaar spreken!
Toch bedankt voor de reacties tot nu toe

Toegevoegd na 17 minuten:
We spreken elkaar dan wel elke dag via skype. Maar dat is toch anders dan dat je elkaar in het echt ziet.

Toegevoegd na 19 minuten:
Het gaat nu om de wedstrijd Ajax Feyenoord, en mijn vriendje is voor Feyenoord, en zijn vriend is voor Ajax. Daarom willen zij die wedstrijd graag zien. Maar daarom kan ik mijn vriendje dus niet zien. Dat vind ik echt heel jammer.
Ik snap wel dat hij graag die wedstrijd wil zien. Maar het mag hopelijk wel duidelijk zijn dat je vriendin belangrijker is dan een potje voetbal. Want waarom zou ze anders je vriendin zijn, als je toch je tijd door wil brengen met alleen maar voetbalwedstrijden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
5K

Het beste antwoord

Oei, die vraag ligt heel gevoelig, maar misschien ben jij de eerste persoon die haar vriendje over kan halen, dat hun vriendin op de eerste plaats komt!

Ik heb zelf 2 voetballende zoons, en die zijn echt 'oost-indisch doof' als ik alleen mijn mond open trek tijdens een voetvaluitzending...

Je kan ook met hem mee gaan naar een wedstrijd, wie weet ga je het wel erg leuk vinden, en hij jou nog meer waarderen zodat je alsnog veel tijd samen kan door brengen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Sommige personen willen niet alleen de uitslag van de wedstrijd weten, maar willen ook weten hoe die punten tot stand zijn gekomen. Bovendien willen sommige personen met anderen de wedstrijd nabespreken. Persoonlijk hou ik niet erg van voetbal en zou ook liever willen afspreken, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je je favoriete club wilt aanmoedigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je vriendje kan je lang genoeg zien, wat zijn nou 2 x 45 minuten...
ook al heb je een vriendje en voel je dat je minder aandacht krijgt, ook hij heeft recht om zijn afleiding te hebben, en in zijn geval voetbal kijken ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wilt niet weten hoeveel voetbal er op een avond op is, als je overdag elkaar niet kunt zien en je vriendje vanaf het studio sport tot alle wedstrijden voetbal kijkt, mag je hopen dat je beiden niet al te veel slaap nodig bent. Ik ken meer met dit probleem.
Voor veel jongens is het duidelijk NIET leuker om samen met elkaar af te spreken,
dan met vrienden voetbal kijken.

Dus wat voor jou niet zo belangrijk is, kan voor het vriendje HEEL belangrijk zijn.

Zo is het leven en zo zal het op veel gebieden gaan.
Ieder maakt voor zichzelf uit wat ie het allerleukste vindt
en als je samen ook iets wilt, dan probeer je daar
samen uit te komen.

En als verstandige meid trek je je niets van dat voetbal aan, maar ga je iets leuks doen met je vriendinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij dat heel gezellig vind om dat een keer in de week te doen. Dan heb je nog 6 dagen over met hem. Het is in een relatie heel belangrijk om dingen los te doen met elkaar. Spreek jij eens wat af met vriendinnen op het moment dat hij voetbal gaat kijken. Je zal merken dat, dat best leuk is.

Toegevoegd na 10 minuten:
Als je hem maar twee keer in de maand kan zien en dat hij dan kiest om iets anders te doen, moet je, je afvragen of hij je nog wel leuk genoeg vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er nu belangrijker dan voetbal? Voetbal is oorlog en een oorlog gaat natuurlijk boven een vriendinnetje. Spreek een andere keer met hem af als hij geen oorlog aan z'n hoofd heeft. Trouwens, je kan je hele leven nog met hem doorbrengen als hij de ware is. Laat hem zijn uitstapjes naar de oorlog, daar hebben mannen (jongens) behoefte aan.
13 jaar geleden
Vrouwen kunnen soms zo zeuren, en voetbal is het mooiste evenement om met je vrienden te delen. Zeker als je samen voor dezelfde club bent.

Ik heb nu 3 jaar een seizoenskaart bij Ajax dus om de week ben ik in Amsterdam te vinden, jawel de gehele zondag, ik snap dat dat als vriendin niet het leukste is.
Naja laat maar het valt niet uit te leggen. Voetbal is niet zomaar een spelletje. Het is een deel van mijn leven. ( Ik weet het dit klinkt erg dramatisch) maar het is zo !

In sommige gevallen gaat voetbal inderdaad voor de vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jou vriendje voor Feyenoord is begrijp ik je woede wel,
maar ik denk dat jij ook wel eens met een vriendin afspreekt en dat je vriendje dan graag iets wil doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien niet helemaal het antwoord op je vraag, maar wel erkenning.

Toegevoegd na 2 minuten:
zie bron