Kan ik ergens naar Ajax Feyenoord kijken op mijn pc?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
14.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een laptop hebt zou ik lekker rustig ermee op de wc gaan zitten om te kijken.

Antwoorden (6)

Je moet maar eens hier kijken. De vorige keer ben ik bij Unibet gaan kijken maar soms werkt het niet dan kan je naar Bwin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, op Youtube zullen vast nog wel fragmenten te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier staan meestal wel links:
www.sportlivetv.net
www.livescorehunter.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.voetbalinbeeld.nl bijvoorbeeld. Daar krijg je de livestreams van dat weekend te zien en kun je middels een kijkcode naar een wedstrijd kijken. Niet gratis, ook niet zo duur, 6 euro voor 1 kijkcode, te betalen met bv je creditcard, sms-bericht. Het is een site van eredivisie live, compleet met voor- en nabeschouwingen, goede kwaliteit beeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn veel mogelijkheden de meeste sites waar je kan wedden op sport hebben tegenwoordig ook live streaming. Het enige wat je moet doen is een account aanmaken. Kijk maar eens op http://www.bet.nl/bookmakers/unibet/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op http://atdhe.net kijk je geheel gratis en zonder een profiel te hoeven aanmaken.