Waar vind ik de lijst van de 100 meest getalenteerde jonge voetballers 2010?

Het Spaanse tijdschrift Don Balon is initiatiefnemer van de lijst.

googlen levert bij mij alleen de lijst van 2008 op.

Zie bron voor artikel.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/8047715/__Opsteker_voor_Feyenoord__.html?p=28,2

Toegevoegd na 38 minuten:
graag op nummer volgorde, dus nr. 1,2,3

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

De wereldlijst van 100 toptalenten:

Adiyiah (Reggina), Alderweireld (Ajax), Al Kamali (Al Wahda), Ananidze (Spartak Moskou), Ayew (Marseille), Babacar (Fiorentina), Badstuber (Bayern), Bale (Tottenham), Balotelli (Manchester City), Ben Sahar (Hapoel Tel Aviv), Bojan (FC Barcelona), Bo-Kyung Kim (Oita Trinita), Boudebouz (Sochaux), Boyata (Manchester City), Breno (Bayern), Canales (Real Madrid), Carcela (Standard), Castaignos (Feyenoord), Contento (Bayern), Coutinho (Inter), De Gea (Atletico Madrid), Domínguez (Atletico Madrid), Dos Santos (Tottenham), Douglas Costa (Shakhtar), Dzagoev (CSKA Moskou), Fofana (Le Havre), Ganso (Santos).

Giuliano (Internacional), Gonalons (Lyon), Götze (Dortmund), Griezmann (Real Sociedad), Hazard (Lille), Henderson (Sunderland), Henriksen (Rosenborg), Hernández (Palermo), Herrera (Zaragoza), Holtby (Mainz), James Rodriguez (Porto), Jovetic (Fiorentina), Kadlec (Sparta Praag), Kagawa (Dortmund), Kakuta (Chelsea), Kardec (Benfica), Kjaer (Wolfsburgo), Koval (Dinamo Kiev), Köybasi (Besiktas), Kroos (Bayern), Lanzini (River Plate), Ljajic (Fiorentina), Lovren (Lyon), Lukaku (Anderlecht), Lukman (Monaco), Macheda (Manchester United), Marilungo (Sampdoria), Marin (Werder Bremen), Mayuka (Young Boys).

Müller (Bayern), Muniain (Bilbao), Muniesa (FC Barcelona), Muñoz (Palermo), Mvila (Rennes), Necid (CSKA Moskou), Neymar (Santos), Ninis (Panathinaikos), N'Koulou (Monaco), Pastore (Palermo), Pato (Milan), Piatti (Almería), Pjanic (Lyon), Rafael da Silva (Manchester United), Rakytskiy (Shakhtar), Renan Diego (Cruzeiro), Reus (Mönchengladbach), Rivière (Saint-Etienne), Rodwell (Everton), Rondón (Málaga), Ruiz (Espanyol), Sakho (PSG), Santon (Inter), Shennikov (CSKA Moskou), Shaqiri (Basel), Singh (Valerengen), Sissoko (Toulouse), Soder (Göteborg), Stoch (Fenerbahçe), Tafer (Toulouse), Thiago (FC Barcelona), Traoré (Cluj), Van Wolfswinkel (Utrecht), Vela (Arsenal), Vossen (Genk), Vukusic (Hadjuk Split), Walcott (Arsenal), Weiss (Rangers), Wijnaldum (Feyenoord), Wilshere (Arsenal), Wilson (Liverpool), Xulu (Mamelodi Sundowns), Yarmolenko (Dinamo Kiev), Yildirim (Bursaspor)

Toegevoegd na 28 minuten:
Naar aanleiding van je toevoeging:

Het is geen top 100 in de zin dat het echt met nummer 1, 2, 3, ed is gemaakt. Dit zijn gewoon de 100 beste jonge talenten. Het is dus geen ranglijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier het eerste deel van de lijst 2010.
Voor complete lijst klik onderstaande link:

Het Spaanse blad Don Balón heeft voor drie Nederlanders plaats in de tophonderd van grootste voetbaltalenten. FC Utrecht-spits Ricky van Wolfswinkel en de Feyenoorders Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum krijgen een plaats in die ranglijst. Daarentegen zijn er zes Belgen die in deze talentenlijst komen te staan, te weten Jelle Vossen, Romelu Lukaku, Eden Hazard, Dedryck Boyata, Toby Alderweireld en Mehdi Carcela. De spelers die plaats hebben in de lijst moeten geboren zijn vanaf 1 januari 1989.

De spelers:
Dominic Adiyiah (Reggina), Toby Alderweireld (Ajax), Hamdan Al Kamali (Al Wahda), Jano Ananidze (Spartak Moskou), André Ayew (Marseille), Khouma Babacar (Fiorentina), Holger Badstuber (Bayern), Gareth Bale (Tottenham), Mario Balotelli (Manchester City), Hatem Ben Sahar (Hapoel Tel Aviv), Bojan Krkic (FC Barcelona), Bo-Kyung Kim (Oita Trinita), Ryad Boudebouz (Sochaux), Dedryck Boyata (Manchester City), Breno (Bayern), Sergio Canales (Real Madrid), Mehdi Carcela (Standard), Luc Castaignos (Feyenoord), Diego Contento (Bayern), Coutinho (Inter), David de Gea (Atlético Madrid), Alvaro Domínguez (Atletico Madrid), Giovani Dos Santos (Tottenham), Douglas Costa (Shakhtar), Alan Dzagoev (CSKA Moskou), Gueïda Fofana (Le Havre), Ganso (Santos).