Het staat nu 57-57 op wimbledon. Kan je in dit stadium ook advantage krijgen, of win je direct een game als je scoort als je 40 punten hebt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tennis
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een wedstrijd he! Legendarisch.

Antwoorden (2)

Advantage blijft gelden, m.a.w. twee punten verschil moet je hebben om een game te winnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
n.b.: tenzij het 57-57 in een tie-break is. Dan geldt nog steeds dat er twee punten verschil moet zijn, echter dan heet het geen advantage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus het kan uren 57-57 blijven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jip. Tot het te donker wordt, dan gaan ze morgen vrolijk verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en het is nu 59-58
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is nu de vijfde set en zijn het dus games. Degene die twee games meer heeft dan de ander, wint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is de winnaar de komende tegenstander van De Bakker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Live update: 21:10: “We want more” Mahut and Isner are discussing whether to continue and the crowd are chanting: “We want more”. But it looks like they are going off. And they are. What a shame but this match will enter a third day. Incredible. They are getting the loudest standing ovation I’ve ever heard.
Omdat het de vijfde set is wordt er niet besloten met een tie-break, maar met 2 games verschil.
De games gaan gewoon zoals ze horen ( deuce - voordeel - deuce - nadeel - deuce - voordeel - game )
Dus je kan wel degelijk advantage krijgen ja
( het is 57-57 in games )