Wie denkt er dat R. Nadal doping neemt ? Zo ja, waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tennis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe moet IK weten wie dat denkt?

Het beste antwoord

Ik in ieder geval niet.

Daar worden ze op getest, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja daar worden ze inderdaad op getest maar de middelen kunnen niet altijd gedetecteerd worden.

Andere antwoorden (2)

Doping neem je om beter te presteren als je zelf kunt en neem maar van mij aan dat het veel meer voorkomt dan je je kunt voorstellen... Misschien is er al wel een nieuwe epo, die niet opgemerkt wordt in de tests... Er zijn zulke grote belangen mee gemoeid, het kan niet anders dan dat er nog dik mee gefraudeerd wordt... Dat aankomende schaattalent, dat heeft nog niets laten zien internationaal en het is betrapt op 30 keer een waarde van een bapaalde stof... Dus het komt al voor voordat de sporter in het nieuws komt... Het is toch te zot voor woorden...

Je zal maar R. Nadal heten en een minder dag hebben, gewoon je hebt er effe geen zin in, dat kan toch voorkomen, maar je moet een topprestatie neerzetten omdat anders je contract niet verlengd wordt en je sponsor gaat afhaken en daar ligt een pilletje of een flesje, dat zit naar je te lachen? Wie kan die verleiding weerstaan? Ik vrees ook R. Nadal niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze gebruiken allemaal doping anders kunnen ze de prestaties die gehaald worden niet halen.
kijk maar naar de renners uit de tour de france die hebben allemaal een compleet laboratorium achter zich staan.en als er iemand gecontroleerd word en er word vastgesteld dat hij geen doping gebruikt heeft [ maar wel wat gebruikt heeft] dan hebben ze een middeltje gevonden die nog niet op de dopinglijst voorkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk toch niet dat het dopinggebruik bij tennis te vergelijken is met het wielrennen waar het gewoon een onderdeel van de sport geworden is.