Hoeveel prijzengeld kun je verwachten bij een tennistoernooi in de categorie HE7 ?

Stel je wint een toernooi in de HE7, welke bedragen kun je dan verwachten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tennis
1.7K

Antwoorden (2)

dat hangt heel erg van het toernooi af dus het hangt tussen een artikel een waardebon oid,of cash geld maar ik verwacht niet veel meer dan 30 euro hangt ook van je inschrijfgeld af
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf wel eens een HE7 toernooi gewonnen. Ik kreeg geen prijzengeld maar een waardebon twv €40 te besteden bij de toernooi sponsor.

Het is ook (zoals in het andere antwoord) afhankelijk van het aantal deelnemers in jouw categorie.