Andre Agassi wilde dat niet,maar hij moest,Hij vroeg waarom?

Toen zeiden ze we willen streng en rechtvaardig zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wimbledon is een echt Engels toernooi. De traditie van het in het wit spelen zit er al járen in. Het heeft een rijke uitstraling en dat moet ook de uitstraling van het toernooi zijn. Het dragen van witte kleding bij de spelers is daarom dus verplicht, om de traditie in ere te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Engeland is een land vol tradities. Vroeger speelde iedereen overal in het wit. Was chique. Net als cricket. Dan spelen ze ook alleaal in het wit. En Wmbledon is een deftig toernooi. Net zoiets als Ascot de paarderaces, waar de daes met de meest excentrieke hoeden rondlopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
"daes" moet natuurlijk "dames" zijn.