Welke tennisracquet is goed?

Mijn vorige racquet is een Head Intellegence control power racquet.. Ik vraag me af welke racquet nu zelfde, bijna of beter is dan deze!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tennis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het Engels/Nederlands is het racket, in het Frans raquette.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat een Amerikaanse schrijfwijze?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen idee, hou van simpel en haal ze bij de marskramer of blokker, ha.ha.

Antwoorden (3)

Prince 03 Speedport - 200 euro

deze is de beste maar ook het duurste

wel voor amateurs he
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf met verschillende rackets gespeeld totdat ik mijn ideale racket heb gevonden; de Babolat Aero Pro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles van Babolat is goed, Wilson kan ook. Ikzelf ga altijd voor Babolat :)