Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent dit?

Op een site waar ik een tennisracket wil bestellen staat dat deze racket onbespannen is,
Het merk is head, moet ik de snaren dan dus zelf er in zetten of laten zetten?
(wat wel vreemd zou zijn want dan krijg je niet meer het merk head in de snaren)
Hier de link:
http://www.tennisplanet.nl/online-tennis-shop/pn/trh766/name/head-mg-raptor-mp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tennis
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, zonder bespanning, maar als je bij "Bespanservice" kijkt zie je dat je er een gratis bespanning bij krijgt, of kan kiezen voor een ander merkt bespanning, tegen bijbetaling.

Een nieuwe Bespanning moet sowieso af en toe, dus dan zit het merk er ook niet meer in.

Wel je je zelf kiezen welk merk je er in wilt hebben, of je voorletters bijvoobeeld.
Sjabloom maken van dik papier of en dan met een spuitbus. (ik weet niet of je er speciale verf voor nodig hebt)

Toegevoegd na 17 minuten:
sjabloom kan je ook met een Logostift maken. (waarschijnlijk is dat gewoon een marker)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Onbespannen betekent inderdaad dat de snaren er niet in zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat zou toch niet kunnen? dan heb je het merk er niet meer in?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je dus voor de snaren ook voor dat merk kiezen.
Je zult ze er inderdaad zelf in moeten zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het racket is niet bespannen. Je kunt de snaren er in laten zetten. Voordeel is dat je de het merk van de snaar zelf kunt kiezen en daarbij ook kunt aangeven wat voor een type speler je bent. Daar kunnen ze dan rekening mee houden en voor jou de meest geschikte bespanning kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ goed antwoord.
Als je een tennisracket in een winkel koopt, dan is hij bespannen op een sterkte die voor de gebruiker meestal niet goed is. Deze bespanning is bijna altijd anders (te zacht of te hard, of verkeerde kleur) dan je zelf wilt hebben, dus gaat ie er altijd uit. Maar je betaalt daar wel voor.
Een racket zonder bespanning (en de prijs is er wel naar) geeft tientallen mogelijkheden om het aan te passen geheel zoals jij het wil hebben. Qua merk (en dus b.v. de originele Head bespanning) , kleur, dikte, etc. etc.

Ik denk dus dat ze hebben ingespeeld op wat de consument (in dit geval de tennisser) wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding