weet iemand een goeie warming up voor tennis?

het moet niet een algemene warming up zijn, maar echt specifiek voor tennis. En zonder tennis racket.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tennis
1.1K

Antwoorden (3)

Als je het over specifieke warming up hebt maar zonder racket moet je denken aan het oefenen van de slagen, bovenhands, onderhands, voor- en achterhand. Het beste kun je dit echter MET racket doen.
Specifieke training is meestal het nadoen van de daadwerkelijk wedstrijd handelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fietsen is een goede warming up, of 15 minuten snelwandelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sprint op je plek, met splitstep en wisselende uitstap. Als het kan, iemand laten roepen welke kant je moet uitstappen.