Wat zijn maten van tennisrackets? en dan bedoel ik voor 13 jaar?

Ik kan op een internet site kiezen uit:L0 L1 L2 L3 L4?

http://www.tennisdirect.nl/tennisrackets/per-merk/prince/1/20.10126-gr/prince-tt-black-bandit-xti/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tennis
1.3K

Antwoorden (2)

Omtrek in mm Omtrek in inches (USA)
Gripmaat in Europa
100 – 102 mm L0
103 – 105 mm L1
106 – 108 mm L2
109 – 111 mm L3
112 – 114 mm L4
115 – 117 mm L5

Verder allemaal andere handige tips om een goed tennisracket te kiezen in de bron!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigenlijk heel simpel houdt het racket vast (normaal aan de grip) rechtop staand en houdt hem stijf langs linker of rechter been, het racket moet dan ongeveer rond je enkel gewricht komen, of net de grond niet raken,, maar gok 13 jaar dat je een volwassen racket kan hebben.