weet iemand een soort "fitness" forum?

daarmee bedoel ik een forum over trainen met gewichten etc.

geen bodybuild forum dat is weer te overdreven die proberen je allemaal raare methodes om spieren te krijgen aan te smeren

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tennis
2.7K

Het beste antwoord

www.fitnessforum.nl/

forum.body-fitness.nl/

www.fitnessnet.nl/phpBB2/

Toegevoegd na 46 seconden:
www.body-fitness.nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
training.fitness.com/

www.thetrainingforum.co.uk/

www.forum-training.gr/
Tja, je zegt niet in welke taal...............
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://www.fitnessforum.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.dutchbodybuilding.com dan krijg je een keuze uit de fitness en de bodybuild kant. Wat noem jij rare methodes? supplementen bieden ze allemaal aan maar door supplementen krijg je geen spieren, die krijg je door zelf te trainen. Haal eruit wat voor jou van toepassing is en laat de rest lekker liggen. Volg verschillende tips op het forum en zoek je eigen weg daarin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
https://krachtforum.nl/ is een wat nieuwer forum maar iedereen is erg behulpzaam als je problemen hebt. Er is al voldoende informatie te vinden over zowel voeding als oefeningen.