wie herkend dit meisje

graag zou ik willen weten wie dit is.
kennelijk heb ik er mee gechat maar ik heb echt twijfels over de waarheid dus kan iemand me meer vertellen over haar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tennis

Antwoorden (4)

Dit is niet paris hilton!
Dit is een waarschijnlijk een fake foto van iemand die zich voordoet als deze dame!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou daar niets mee beginnen. Ze heeft Tiger Woods ook al een hoop ellende bezorgd.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed gezien +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scherp +1
AWM
13 jaar geleden
Volgens mij Rachel Uchitel.
Ik denkl ook, dat het een veertiger (man of vrouw) was, die jou in bed wilde krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doet me denken aan Kim Clijsters, maar .. neen ;-b