Ik zag dat Poltavets de nieuwe schaatscoach is van Rusland. Wat is er met Marchetto gebeurd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Schaatsen
1.1K

Antwoorden (2)

De verstandhouding met de schaatster kwam zwaar onder druk te staan, er waren al langere tijd wat problemen tussen de mannen.
ik denk dat hij daardoor is weg gegaan.
zie ook het volgende ( onderste stukje )

http://www.telegraaf.nl/telesport/schaatsen/3176724/__Enrico_Fabris_gehavend_aan_start__.html

Op 5 februari 2009 werd bekend dat de verstandhouding van Marchetto met de twee sprinters Chiara Simionato en Ermanno Ioriatti onder druk is komen te staan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maurizio_Marchetto
13 jaar geleden
Laten we het er gewoon op houden, dat Maurizio Marchetto geen coach van Rusland is geweest, maar alleen trainer van de rus Ivan Skobrev. Skobrev is een apart iemand en kon zijn draai niet vinden met russische coaches, vandaar dat hij er voor koos om zich door Marchetto te laten trainen. Marchetto dacht met Skobrev te kunnen profiteren, zodat Enrico Fabris een goeie trainingspartner van niveau zou krijgen, maar het werkte precies andersom. Skobrev ging met de eer strijken en Fabris is het hele seizoen onzichtbaar gebleven.