Hebben de Japanners nou wel of niet een string onder hun schaatspak?

Kijk nog maar eens goed naar die pakken, zit de string erin verwerkt of is het een los ding?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Schaatsen
3.5K

Het beste antwoord

Zo te zien draagt ze er een string onder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze foto heb ik ook gezien. Maar bij de andere pakken lijkt het minder opvallend, haast verwerkt in het pak. Dit is wel de duidelijkste moet ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt ook alsof ze onder die string nog een andere onderbroek aan heeft

Andere antwoorden (4)

Het zit verwerkt in het pak, maar ziet er vreemd uit inderdaad. Bij de pakken voor de mannen was het ook zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar bovenstaande foto laat iets anders zien.
Het schaatspak is ondoorzichtig. Er kan net zo goed een strakke boxershort onder zitten, als een string, of helemaal niets.
Maar stel je vraag eens op www.goeievraag.jap. ;-)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Japan zou 't www.goeievraag.jp zijn (en dan in 't Japans, natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha, ik zal het proberen =P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toevoeging: een schaatspak is strak. Door die strakte zou je de lijntjes van de stof van de string moeten zien. Bovendien zijn er bij de nederlandse ploeg een poosje terug klachten geweest over de doorzichtigheid van de pakken. citaat van marianne timmer: "ik draag wel eens ondergoed met streepjes en dat zie je hier doorheen".
Het lijkt alsof het verwerkt zit in het pak. Die string heeft ook dezelfde kleur als de wrijfplekken op de bovenbenen. Daarnaast lijkt het alsof er onder die string nog een onderbroek zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zit in het pak maar ik vind het wel iets hebben .