Omdat hij zich niet voor die afstand heeft weten te kwalificeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan haast niet!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je antwoorden toch niet wilt geloven, waarom stel je de vraag dan...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie een artikel op ad.nl. De Leimuidenaar moest op die afstand de titel laten aan zijn rivaal Sven Kramer, maar de 25-jarige Fries staat zaterdag niet aan de start. Kramer wist zich niet voor die afstand te kwalificeren. http://www.ad.nl/ad/nl/1742/Schaatsen/article/detail/3230650/2012/03/24/Goud-zilver-brons-lonkt-voor-Oranje-op-10-kilometer.dhtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou de vraag dus moeten worden: WAAROM wilde Sven zich niet kwalificeren voor de 10 km?
Tijdens het afgelopen NK afstanden kwalificeerde Sven Kramer zich voor de 10.000 meter WK afstanden. Hij werd namelijk 3e achter een fenomenale Bob de Jong en een toen nog verrassende Jorrit Bergsma. Kramer en zijn team zijn nog steeds voorzichtig gezien de blessure, die hem het complete seizoen 2010-2011 heeft gekost. Daarom niet te veel slopende krachtuitspattingen tegen o.a. Bob de Jong. Kramer gaf zijn kwalificatieplaats terug. Later zouden Douwe de Vries en Rob Hadders hierom een tweekamp schaatsen. De Vries won en hem zag U op het afgelopen WK afstanden keurig 6e worden. De nummers 1 (de Jong) en 2 (Bergsma) van het NK werden dit trouwens ook op het afgelopen WK afstanden !