Is schaatsen moeilijk? zie omschrijving.

binnekort ergens in december ga ik met mijn klas schaatsen, maar is dit moeilijk, heeft het veel verschil met rolschaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Schaatsen
4.3K

Antwoorden (5)

Net wat je moeilijk vind. Maar als je kan skeeleren dan is het niet zo moeilijk alleen even wennen. Maar anders is het even wat moeilijker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
t is effe wennen, vooral het op de schaatsen blijven staan en sommigen leren het nooit goed (zoals ik), maar ga ook voor de lol, je hoeft niet meteen de 10 km binnen een kwartier te rijden!. Scheelt ook nog op wat voor schaatsen je rijdt (kunstschaatsen of noren b.v.). Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met schaatsen heb je net ff wat meer druk dan rolschaatsen maar de meeste mensen die een beetje kunnen rolschaatsen gaat het ook goed op het ijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het maakt niet uit of je het goed kan. het gaat om de gezelligheid. er is verschil met rolschaatsen maar die is niet heel groot. de beweging is het zelfde maar het is gladder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet zo dat je het in een keer kan, je zult wel even opstartproblemen hebben. Maar het moet te doen zijn (: en anders neem je een stoel/persoon/pion