Hoeveel kosten kaarten voor het WK alround(schaatsen)?

De kaartverkoop is nog niet begonnen, maar heeft iemand een idee hoeveel de kaarten ongeveer kosten??. Dit ivm een eventueel verjaardagskado.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Schaatsen
1.4K

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn geen reële prijzen, aangezien het is via een ticketburo en de kaarten nog niet eens zijn uitgegeven. Ik ben meer op zoek naar iemand die zegt: Vorig jaar was het ongeveer XX duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien het misschien geen reeele prijzen zijn, zijn het wel juiste prijzen voor de kaarten bij deze kaartverkooppunten. Als de officiele kaartverkoop nog niet is begonnen hoe kunnen andere verkooppunten dan al kaarten verkopen, dat is dan toch ook enkel een reservering? Als je weet wat reele en irreele prijzen zijn dan heb je toch al een prijsindicatie in gedachte. De kaarten en het antwoord zijn juist, alleen niet het antwoord wat jij wilde horen, maar dat kun je uit je vraag ook niet opmerken. Waar zou je de kaarten dan gaan kopen? Via Thialf? In dat geval zouden ze in het Thialf ook vast wel een prijsindicatie weten.