Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe heet dat balkje met de tijd die een schaatser heeft gereden in beeld en waar word het gemaakt?

als een schaatser over de finish komt zie je altijd zo een balkje met de tijd waar word die gemaakt en wat is de naam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Schaatsen
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie dat je -3 punten heb, geef je daarom maar snel een + voor deze goede vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij ook nog een en je staat niet meer in de -, dus een + van mij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Tijdbalkje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens een uitzending van het Klokhuis gezien, waar dit soort dingen werd uitgelegd. Hoe het balkje precies heet, weet ik niet meer, maar er is een aparte techniekwagen van de NPS die dit soort balkjes, en ook de startlijsten en uitslagen, in beeld brengt. Het gebeurt in elk geval dus ergens, life, in de buurt van het ijsstadion, zodat ze de digitale tijdgegevens uit het stadion kunnen gebruiken om het balkje in beeld te brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is gewoon een balkje om de gereden tijd, rondetijd en de plaats in het tussenklassement aan te geven, de naam doet er eigenlijk niet toe, ik denk ook niet dat het een officiële naam heeft. Maar het eerste dat in me opkomt en het meest logisch lijkt mij 'tijdbalkje'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
resultaatbalkje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding