Hoe kan je gepromoveerd worden bij je hockeyclub?

Ik wil graag hoger komen met hockey, maar dat moet je gepromoveerd worden door je club. Hoe zorg je ervoor dat je gepromoveerd wordt ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hockey
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je best blijven doen!

Antwoorden (1)

Vaak hebben clubs een zogenaamd selectie-beleid. Dit houdt vaak in dat er een aantal mensen zijn die bepalen wie er in de selectie teams te komen. Hiervoor gaan ze (zonder dat je dat doorhebt) kijken bij alle teams en letten ze extra op mensen die opvallen omdat ze goed spelen. Vervolgens worden mensen die goed genoeg zijn gevraagd om mee te doen om mee te doen met een selectie-training. Na deze training kunnen ze geselecteerd worden voor een selectie team, het beste team dat een club binnen een leeftijdscategorie heeft. Om hiervoor gevraagd te worden geldt: doe je best en blijf trainen! Hoe meer je traint hoe beter je wordt en hoe sneller je opvalt. Ook is het belangrijk inzet te tonen door echt je best te doen. Daar letten ze ook op, of je de mentaliteit hebt om in een selectie team te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm jaa, maar het probleem is dus een beetje dat ik niet op een hele hoede club zit, en ze meer kijken naar wie hun ouders in het bestuur zitten en die gaan naar de selectie .. ik dus niet ..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is vervelend, maar je kan er vrij weinig aan doen, heb gewoon plezier in hockeyen en ach een selectie team is ook niet alles hoor. En als je perse hoog wil spelen kun je altijd naar een andere club gaan