Ik ben een keer bij de selecties van Limburg geweest maar toen ging ik niet door, is er nog kans dat ik verder kom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hockey

Het beste antwoord

als je niet door bent , zal je geen kans maken..
je kan het een andere keer weer opnieuw proberen, het belangrijkste is, dat je de moed niet laat zakken..
van deze keer heb je geleerd, je word er alleen maar sterker door..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje voor je reactie!

Andere antwoorden (3)

als je gewoon hard je best blijft doen en een beetje geluk hebt dan is er altijd kans, het belangrijkste is dat je er in blijft geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg er voor dat je je blijft ontwikkelen. Dan is er een kans, dat je in de toekomst wel geselecteerd wordt.
13 jaar geleden
De aanhouder wint. Kom je er vandaag niet, dan kom je er morgen wel. Goed blijven oefenen, en een hardere "g" aanleren.