Nee, hij heeft in een interview op 23 april het volgende gezegd.

Valentino Rossi zal niet langer meer proberen een carriere in de Formule 1 te beginnen, zo heeft hij vandaag gezegd. In plaats van de Formule 1 overweegt Rossi na 2010 in het World Rally Championship uit te komen.

"Als ik stop met motorracen, zou ik het erg leuk vinden om mijn carriere nog jaren voort te zetten op vier wielen," zei Rossi. "Maar voor de Formule 1 is het een aantal jaren te laat." In de zomer van 2010 zal Rossi zijn carriere gaan overwegen, want zijn contract met Yamaha loopt eind 2010 af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien wel.
Dezelfde vraag kun je ook omgekeerd stellen: Gaat Michael Schumacher ooit professioneel motorracer worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen is schumacher alweer een paar jaar gestopt en is rossi nog actief. En schumacher heeft niet aangegeven te willen motorracen terwijl rossi meerdere malen in interviews heeft aangegeven dat hij misschien ooit de overstap wil maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmmm. ik sluit niets uit.
Op zijn eigen website staat als laatste motorbericht het volgende
"The intention was to start at the first race of the International German Championship (IDM) at the Lausitzring this weekend, but Michael now told german press agency dpa: "Unfortunately I have to cancel the start, because I am not yet fit enough." http://www.michael-schumacher.de/?page=news&story_id=75844&lang=uk Maar goed, er staat niet bij dat het MotoGP gaat doen omdat hij ook wel beseft dat hij nooit de beste zal gaan worden.
Hij heeft een test gedaan, ik geloof bij Ferrari maar die was niet heel succesvol. Zoals hierboven al verteld overweegt hij wel een andere autosport.