Wat zijn de 'Dutch Grand Prix 2022' tickets bij het resell platform?

Bovenaan staat alleen 'Dutch Grand Prix 2022'. Tot welke zone geven deze kaartjes toegang?

een jaar geleden
in: Formule 1
3.2K

Antwoorden (1)

Speciaal voor iedereen die tickets heeft aangeschaft, is er het officiële Dutch Grand Prix resell platform. Op dit platform kunnen tickets direct aangeboden worden aan andere racefans in binnen- en buitenland. De tickets komen vervolgens beschikbaar in de webshop op DutchGP.com, waar geïnteresseerde racefans deze tickets kunnen kopen tegen de originele ticketprijs.
Wanneer je tickets hebt kunnen bemachtigen via de Dutch Grand Prix in 2022, maar je hier toch geen gebruik van wilt maken dan kun je via het officiële resell platform deze op een veilige manier aan andere race-fans aanbieden. Je kan jouw ticket(s) altijd weer uit de verkoop halen, totdat een andere race-fan jouw ticket(s) heeft gekocht. Na verkoop ontvang je binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag minus €10,00 administratiekosten per ticket retour.
een jaar geleden