Dat gaat helaas niet (helemaal) lukken.

Op deze website http://www.formule1.nl/nieuws/detail/formule-1-kijken-in-2014/ is de onderstaande tekst te lezen. Deze tekst stond op 14 maart ook op de website van Veronica: http://www.veronicatv.nl/programmas/formule-1/

"Ook dit seizoen kun je elke minuut van de Formule 1 volgen op Sport1. Vrije trainingen, kwalificaties en races worden zonder reclame uitgezonden. Waar je normaal gesproken moet betalen om de Formule 1 te bekijken, treedt de zender je wat betreft de seizoensopener tegemoet. De eerste twee races kun je gratis live volgen, mits je digitale televisie kijkt via onder andere Ziggo, UPC,CanalDigitaal of KPN i-TV.

Voor mensen die geen abonnement op Sport1 hebben of willen nemen, is er de samenvatting op Veronica enkele uren later. Daarnaast zendt Veronica de Grands Prix van Canada en Amerika live uit.

Daarnaast zendt de Engelse BBC negen races live uit:

- Grand Prix van Maleisië
- Grand Prix van Spanje
- Grand Prix van Canada
- Grand Prix van Engeland
- Grand Prix van België
- Grand Prix van Italië
- Grand Prix van Japan
- Grand Prix van Rusland
- Grand Prix van Abu Dhabi

De overige races worden in Engeland door betaalzender Sky Sports uitgezonden, maar komen net zoals voorgaande jaren in ruime samenvatting op de BBC.

De Duitse RTL zendt zoals gewoonlijk alle races en kwalificatiesessies live uit. De zender is bij de meeste digitale televisieaanbieders in het standaardzenderpakket opgenomen.

Wil je in België Formule 1 kijken, dan zal je je ook moeten wenden tot betaalde televisie. Sporting Telenet zendt alle kwalificaties en races uit, terwijl Canvas de samenvattingen voor zijn rekening neemt."

Kortom: via Sport1 kan je de eerste twee races gratis zien, via Veronica de races in Canada en Amerika. Voor de rest zal je toch een vriend of buurman moeten vragen om gratis commentaar bij de races te geven…

Of je moet natuurlijk iemand vinden met een abonnement op Sport1, bij wie je mag meekijken.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik zie nu in je profiel dat je op Corsica woont. Dan is een groot deel van mijn antwoord natuurlijk niet van toepassing. Mijn antwoord is gericht op kijkers in Nederland. Misschien heb je wel wat aan de suggesties van websites in de reacties op de website http://www.formule1.nl/nieuws/detail/formule-1-kijken-in-2014/
10 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Haha... het "commentaar van de buurman" is een geweldig idee. ;-p
Gaan we doen !