Vandaag!!

Datum

8 mei 2011

Locatie

Istanbul Park

Pole

Coureur

Sebastian Vettel

Red Bull Racing

Tijd

Snelste Ronde

Coureur

Tijd

Podium

De Grand Prix Formule 1 van Turkije 2011 zal op 8 mei 2011 worden verreden op het circuit Istanbul Park. Het is de vierde race van het seizoen. Het lijkt voorlopig de laatste Grand Prix te worden in het land, aangezien diverse media melden dat het contract met Bernie Ecclestone niet is verlengd.[1]

Wedstrijdverloop

Sebastian Vettel van het team Red Bull Racing pakt voor de vierde keer op een rij polepostition. Zijn teamgenoot Mark Webber kwalificeerde zich als tweede en mag voor de eerste keer in 2011 van de eerste startrij beginnen. Nico Rosberg van Mercedes GP start als derde, het beste kwalificatieresultaat van Mercedes dit seizoen.[2] Kamui Kobayashi van Sauber kon door mechanische problemen geen tijd neerzetten in de kwalificatie. Hij mag van de stewards wel deelnemen aan de race omdat hij in de vrije trainingen wel tijden neerzette die binnen de 107%-tijd vielen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

15:00 locale tijd, dat is 14:00 in Nederland.

Zie de link voor alle starttijden van dit seizoen.

Toegevoegd na 41 seconden:
En ja, dat is vandaag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was gisteren al begonnen