Leuk speelgoed voor een 1-jarige voor in het vliegtuig?

We gaan over een paar dagen op vakantie naar Amerika, met onze dochter van ruim 2,5 jaar en onze dochter van net 1 jaar. Onze kleine dreumes heeft geen eigen stoel (de oudste wel), en moet dus extra vermaakt worden in het vliegtuig. We nemen speelgoed mee wat ze al heeft, en ik wil ook wat nieuwe dingetjes kopen, waardoor ze hopelijk genoeg is afgeleid. Mijn vraag is, wie heeft er goeie tips voor leuk speelgoed voor een 1-jarige voor in het vliegtuig??

Weet jij het antwoord?

/2500

Een kleurboek en een knuffel zorgen al voor een boel afleiding. Verder kun je nog een voorleesboek meenemen, voor de momenten dat het nog niet stil is in het vliegtuig. En door de inspanning tijdens al het avontuur zullen de kids op een gegeven moment wel moe worden en gaan slapen.

Een mooi boek met dieren erin dat vinden alle kinderen van die leeftijd erg leuk. En dan zelf bij elk dier het geluid na doen.

Bronnen:
Ervaring als oma ;)

Zo'n magnetisch tekenbordje, dat je met een beweging weer kunt wissen en opnieuw kunt beginnen. Het neemt weinig plaats in, en je kunt telkens weer opnieuw beginnen met tekenen. Mijn nichtje van 2 kan er geen genoeg van krijgen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100