Leuk speelgoed voor een 1-jarige voor in het vliegtuig?

We gaan over een paar dagen op vakantie naar Amerika, met onze dochter van ruim 2,5 jaar en onze dochter van net 1 jaar. Onze kleine dreumes heeft geen eigen stoel (de oudste wel), en moet dus extra vermaakt worden in het vliegtuig. We nemen speelgoed mee wat ze al heeft, en ik wil ook wat nieuwe dingetjes kopen, waardoor ze hopelijk genoeg is afgeleid. Mijn vraag is, wie heeft er goeie tips voor leuk speelgoed voor een 1-jarige voor in het vliegtuig??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou iets meenemen dat aan je aan een touwtje kunt hangen en aan je stoel vastmaakt want als het op de grond valt kun je het bijna niet oprapen of het rolt door het hele vliegtuig heen

Antwoorden (3)

Een kleurboek en een knuffel zorgen al voor een boel afleiding. Verder kun je nog een voorleesboek meenemen, voor de momenten dat het nog niet stil is in het vliegtuig. En door de inspanning tijdens al het avontuur zullen de kids op een gegeven moment wel moe worden en gaan slapen.
13 jaar geleden
Een mooi boek met dieren erin dat vinden alle kinderen van die leeftijd erg leuk.
En dan zelf bij elk dier het geluid na doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n magnetisch tekenbordje, dat je met een beweging weer kunt wissen en opnieuw kunt beginnen.
Het neemt weinig plaats in, en je kunt telkens weer opnieuw beginnen met tekenen.
Mijn nichtje van 2 kan er geen genoeg van krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is een goeie! Daar kan je vanalles mee. +
capthavoc
13 jaar geleden
pas maar op dat ze niet gaan denken dat dat klei achtig spul
semtex is of zo ;) ik geloof dat sommige van die bordje
tenminste dat kleiachtige spul hebben.
(breng ik nu niet een terrorist op een idee ? ;))) maar het is erg leuk idee een +je