Waarom is miijn postcode niet geldig ?

Ik heb gisteren voor het eerst xbox live gold 3 maanden gekocht.
En als bevesting moest ik nu factuur gegevens invullen en ook de postcode maar die is blijkbaar fout.Ik woon in Belgie,Gemeente Houthalen-Helchteren en mijn postcode is 3530 maar is fout.Kan iemand mij helpen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
23.6K

Antwoorden (1)

Als het bedrijf in Nederland zit kun je geen Belgische postcode op sites invullen tenzij de site anders aangeeft. De Nederlandse postcodes bevatten naast cijfers ook letters.
Ik zou even contact opnemen met de klantenservice om te vragen naar een andere bestel mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je moeite,
Maar ik wil eigenlijk niets bestellen en het is in de console zelf dus niet op een website.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan zou ik even de support lijn bellen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IK heb ook een code maar ik moet nog factuur gegevens invullens als bevestiging.