Hoe reset ik mijn origin wachtwoord?

Ik speel sims op mijn computer. Daarvoor heb ik Origin nodig. laatst moest ik opnieuw inloggen maar ik was mijn wachtwoord vergeten. Er was een optie waarmee ik mijn wachtwoord kon resetten. Ik zou mail opgestuurd krijgen met mijn nieuwe wachtwoord. Maar ik kreeg geen mail. weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
4.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kijk of je goed zit met e-mailadres. Kijk of je niet iets in je spambox krijgt. Probeer het nog een keer. Kijk goed of je geen error krijgt.

Antwoorden (1)

Dit probleem heb ik ook gehad. Ik wist alleen me gebruikersnaam nog!
Ik heb toen gebeld naar Origin en blijkbaar stond mijn oude email nog op mijn account. Ze hebben toen mijn email veranderd en daardoor kon ik gelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Als het niet lukt zou ik dit even doen, je kan ook mailen maar dat duurt een tijdje voor je een reactie krijgt.