Welk merk antieke pop is dit? BI6?

Picture for question
3 maanden geleden
Amadea
3 maanden geleden
Wij kunnen er met alleen een nummer niet op zoeken. Is het mogelijk een foto van de hele pop te tonen?
Amadea
3 maanden geleden
Je e-mailadres op internet openbaren is niet slim. Beter vervang je de foto van het nummer - wat al in de tekst van de vraag staat - voor een foto van de hele pop.
Vraagteken
3 maanden geleden
Ik zal het proberen. Dank je
Amadea
3 maanden geleden
Dan kun je beter déze versie van de vraag verwijderen, om te voorkómen dat de moderatie de nieuwe vraag weghaalt.

Geef als eerste antwoord