als ik minecraft speel op single player en multiplayer hapert mijn minecraft na 5 of 10 minuten wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
5.2K

Antwoorden (5)

Installeer optifine. het is een mod en helpt om je minecraft stabiel te maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of zet je grafische settings lager of update je Grafische kaart (als je bijvoorbeeld een Nvidia hebt ofzo)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel windows gebruikers hebben hier last van, het wordt veroorzaakt door een processor die overbelast raakt, 'overloaded', het probleem kan verholpen worden door in taakbeheer onnodige programma's of andere bezigheden te stoppen.

Ik heb hier ook last van gehad ( wel op een mac ), ik heb mijn harddrive geformatteerd en alle nodige programma's opnieuw geïnstalleerd, hij werkt nu perfect.
Zoals eerder vermeld, zet in minecraft je graphics lager en zet je 'render-distance' op 'short' of 'tiny'. Dit is te vinden door op de escape toets te drukken en dan 'video settings'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opties zoals ¨Render-Distrance¨ minder hoog te zetten.
¨OptiFine gebruiken¨. (MAC OSX & Windows)
¨Gamebooster¨ gebruiken. (Windows)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer je instellingen op z'n laagst te zetten. Bijv wolken uit enz, succes!