Is de matchbox rode ferrari testarossa made in macau 1986 /clown op motorkap/ vlaggetjes op het dak zeldzaam?

Ik heb deze matchbox auto 1:59 en ik wil graag weten of hij zeldzaam is. Ik kan hem namelijk bijna nergens op internet vinden.

Picture for question
een jaar geleden
2.2K
Antoni
een jaar geleden
@Smndkkr, hier http://mbx-u.com/ver-detail-var-listing.php?model=SF0319-011 vind je er nog wat informatie over. Overigens staat op die website het productiejaar en uitgiftejaar 1990 vermeld, terwijl op de auto zelf 1986 staat.
SimonV
een jaar geleden
Lijkt inderdaad zeldzaam. Maar de normale uitvoering kost slechts een paar euro, dus ik betwijfel of deze veel waard is.
Antoni
een jaar geleden
@Smndkkr, het is overigens geen clown op de motorkap, maar gewoon een lachend gezicht met een helm.
Antoni
een jaar geleden
@Smndkkr, hier https://www.ebay.com/itm/114905392218 wordt een -zwaar beschadigde- versie aangeboden voor £ 6,99, omgerekend ongeveer € 8.
Smndkkr
een jaar geleden
Bedankt voor de reacties.
Antoni
een jaar geleden
Graag gedaan. Ik kende deze auto nog niet. Leuk om hem eens te zien.

Geef als eerste antwoord