Hoe heet dit speelgoed?

Vroeger had je speelgoed ( denk rond 2010). Het was een soort tamagoshi dier alleen dan in de vorm van een huisje. Ook was dit dan een digitale vriendin die je ook ete moest geve en moest late slapen. Deze had je in veel verschillende kleuren en kon je ook met elkaar verbinden zodat je elkaar kon bezoeken. Weet iemand hoe dit heet?!

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.5K
Antoni
2 jaar geleden
Zoiets als op deze foto's? https://i.ebayimg.com/images/g/dZ8AAOSwQCBdI-LU/s-l1600.jpg en https://i.ebayimg.com/images/g/ENwAAOSwhBBdI-PF/s-l1600.jpg. Dit zijn, zo begrijp ik, 'gewoon' varianten van de tamagotchi.

Antwoorden (1)

Aan Carlykocken,
Dit is een Tamagotchi Connection V5.
De buitenverpakking (dus zoals je hem koopt) ziet eruit als een huis.
De Tamagotchi zelf is eivormig met een schoorsteen met een puntdak zijn meedere varianten van gemaakt dus in verschillende kleuren en verschillende teksten (Love my family of are we familitche) op de voorkant. Het heeft een vrij groot beeldscherm met daar onder 3 bedieningsknopjes.
Werd voor het eerst op de markt gebracht in Japan in 2007 en een jaar later voor de rest van wereld.
Groeten Peter
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dankjewel! Heb het al gevonde het was pixel chix! Heel eve bekend maar blijft top