Welke webshops zijn betrouwbaar én hebben goedkope lego?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn best veel webshops die lego verkopen. Vaak is dat goedkoper dan bij de grote speelgoedwinkels. De meeste speelgoed webshops zijn wel te vertrouwen, maar er zit wel veel verschil in de breedte van het assortiment, de service en inderdaad ook wel in de prijs. Ik heb onlangs speelgoedzeist ontdekt (www.speelgoedzeist.nl) en dat is me goed bevallen. Goeie prijs, heel veel lego in de shop en ze reageren lekker snel. Het grappige was dat alles in de webshop dat leverbaar is op 2-3 dagen staat en ik mijn bestelling al de volgende dag in huis had!
Hoop dat je wat aan deze reactie hebt!

Antwoorden (2)

A-Tembo is een betrouwbare webshop
en ze hebben ook een mooie winkel in Delft
plus een groot assortiment goedkope lego.
Daarnaast hebben ze een goeie computerwinkel
met heel deskundig personeel
(zie bron)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn best veel webshops die lego verkopen. Vaak is dat goedkoper dan bij de grote speelgoedwinkels. De meeste speelgoed webshops zijn wel te vertrouwen, maar er zit wel veel verschil in de breedte van het assortiment, de service en inderdaad ook wel in de prijs. Ik heb onlangs speelgoedzeist.nl ontdekt en dat is me goed bevallen. Goeie prijs, heel veel lego in de shop en ze reageren lekker snel. Het grappige was dat alles in de webshop dat leverbaar is op 2-3 dagen staat en ik mijn bestelling al de volgende dag in huis had!
Hoop dat je wat aan deze reactie hebt!