Wat gebeurt er met alle opgeslagen data van de Sims 2 als ik een uitbreidingspakket installeer?

Ik heb de Sims 2 geinstalleerd, en heb veel families enzo gemaakt. Ik ben bang, dat als ik de Sims 2 Vrije Tijd installeer, alles kwijt raak. Is dit ook zo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (2)

Er wordt altijd aangeraden eerst een backup te maken van je sims-bestanden (in 'mijn documenten/EAgames')voordat je een EP installeert. Het schijnt dus wel eens mis te KUNnen gaan.
Ikzelf heb de moeite nooit genomen en het is nooit misgegaan. Niet bij 1, 2 noch 3. En ik heb ze alle drie meer dan eens opnieuw op een PC gezet, en van alle drie steeds alle uitbreidingen geinstalleerd.

99% safe wat mij betreft. En met die backup moet het zeker lukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Bij mij is er nog nooit iets mis gegaan. Maar als je echt twijfelt kan je een back-upje maken. Maar dat lijkt mij onnodig. Gewoon installeren.

Hoezo? : Als je het uitbreidingspakket installeert, worden er een aantal bestanden toegevoegd aan je Sims 2 folder (waar al je data dus in zit). Dus er kan niks misgaan. De bestanden van de uitbreiding wordt toegevoegd en dus niet vervangen.

Als je het uitbreidingspakket gaat installeren raad ik je aan om gewoon te doen wat er staat. Dus niet met de setup gaan klooien.