Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe pak je iets dat je net hebt uitgegraven hebt op in minecraft?

als ik zo'n blok kolen heb verbrijzeld dan gaat hij NIET in mijn inventory bij andere dingen zoals aarde gaat het wel in mijn inventory

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is heel belangrijk waarmee je iets kapot maakt!
Als je een blok met kolen tegen komt en deze met alleen hout kapot maakt duurt het zo lang dat de kolen niet vrijkomen! Maak je een pickaxe van steen zul je ze wel in je inventory krijgen! Als je bv redstone tegenkomt kun je deze kapot maken met vanalles maar als je een pickaxe van iron krijgt zul je alleen de redstone er uitkrijgen.
Het zou ook kunnen dat de kolen wel vrijkomen maar je inventory al vol is, dan kun je niks meer bij je dragen. Je moet van hout dan eerst kistjes (wel in je huisje zetten!) maken om spullen in op te slaan voor je weer nieuwe spullen op kunt pakken. Je kunt altijd maar een beperkt aantal spullen constant bij je dragen!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet er voor zorgen dat je een blok met de juiste tools aanpakt. Voor een stenen blok heb je een pickaxe nodig. Dan komt er wel een blok vrij dat in je inventory komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding