is 'red dead revolver' net als 'red dead redemption' ook een sandbox game?

of free roaming game.
Ik kan het niet echt duidelijk vinden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Red dead revolver is inderdaad ook een sandbox game, je kan vrij over de map lopen maar als je alle missies gaat doen moet je wel steeds naar een bepaald punt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dunku :D

Andere antwoorden (1)

Ja, het is een enorm grote map waar je zelf in kan rondlopen. Vergelijkbaar met de GTA-serie, het is tevens een vervolg op Read Dead Revolver.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andersom, hij vraagt naar RDRevolver.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, van red dead redemption weet ik het, maar is de voorloper, RDrevolver ook een sandboxgame?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb read dead revolver ooit in een grijs verleden gespeeld, ik heb ook ooit red dead redemption gespeeld en ik vond dat er een grote gelijkenis was, je kon ook gewoon vrij rondlopen. Daar staan de rockstar games ook om bekend.