Wat heb je allemaal nodig voor de PS5?

Ik zou graag een PS5 kopen, maar dit is mijn eerste PS dus ik weet niet goed wat ik zou nodig hebben. Ik ben een beetje overwhelmed en heb niemand in mijn directe omgeving om dit aan te vragen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
15K

Antwoorden (1)

Geld / Monitor / Stroom / Spel
Maar niet persé in die volgorde.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen dat je een monitor van 4k nodig zou hebben. Voldoen iets oudere tv’s hieraan denk je?
Griffin
3 jaar geleden
"Ik heb ergens gelezen dat je een monitor van 4k nodig zou hebben."
Nodig is een groot woord, een 1080P scherm volstaat in principe, maar wil je 'alles uit de kast' halen wat dit toverdoosje allemaal kan zou je een 4K scherm kunnen overwegen. Maar bedenk dat een hogere resolutie een trade-off is met refresh-rate, dus op 1080P zou je bijv. 100fps(frames per seconde) kunnen halen, terwijl dit op 4K misschien 25fps is(ook logisch want 4K is ook 4x groter oppervlak dan 1080)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heb je toevallig een monitor die je graag aanraad?