hoe kan iemand anders in mijn minecraft server komen ?

nu als ik in mijn server wil komen typ ik gewoon localhost maar wat moet iemand anders typen als die erin in wil ?

Toegevoegd na 12 minuten:
dus als ik naar www.mijnip.nl ga en dan moeten ze die ip invullen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer dat inderdaad maar een keer. Als het niet lukt, vraag ik mij ook af waar het aan kan liggen. Probeer in ieder geval je IP eerst maar even.

Het beste antwoord

Jouw IP adres.
Als je server via Hamachi werkt is dat je hamachi IP,
als je server niet via hamachi werkt wil het gewone IP adres ook.
En als je je server via een site hebt lopen, dan moeten ze de website intypen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus als ik naar http://www.mijnip.nl ga en dan moeten ze die ip invullen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer dat eerst maar eens, lukt dat niet, neem dan weer even contact op, ok?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het was niet zo maar ik weet nu wel hoe het moet als je de editor start zie je een bepaald ip en dat is hem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah ok, nou, mooi dat het dan toch gelukt is ;) succes met minecraft spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt