Hoe vind ik dit 'speelgoed', van metaaldraad dat in vormen gevouwen kan worden?

Ik ben op zoek naar de naam voor dit speelgoed dat ik het beste kan beschrijven als een metalen, mandala wat je in verschillende vormen kunt vouwen. Het bestaat uit verschillende onderdelen van dun metaaldraad dat op verschillende punten verbonden is en zo scharnierpunten vormt en je het als het ware kunt uit- en opvouwen. Er zijn ook kralen aan het draad geregen. Je kunt verschillende vormen maken zoals een planeet met ring, een platte schijf (mandala), bloemfiguur, of een bol bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Je hebt de naam in feite zelf al geschreven, een draadmandala of in het Engels "wire mandala". Ze zijn er in diverse vormen, waaronder lotus, fruitmand, kubus en dergelijke.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Haha, thanks!