hoe kan ik een minecraft server gratis hosten? geen de site plz!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Een gratis Minecraft Server zit er niet in. Het kost de bedrijven geld om een VPS te huren (computer die 24/7 aanstaat) en dat doet niemand gratis omdat je dan verlies draait. Tegenwoorig kan je al goedkoop servers huren vanaf €2,- per maand. Of anders zul je zelf de server moeten hosten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of je maakt een bukkit op jouw pc/laptop
dan kan je ook plugins gebruiken etc
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij het zelf hosten heb je wel hamachi nodig. Tenminste, ik wel.
Host de server thuis. Het is vrij simpel en er zijn genoeg tutorials voor
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer gratisserver.nu, daar kan je voor 2 uur gratis een server hosten, is wel redelijk beperkt.
Jaspro101