Waar kan ik losse echte lego poppetjes kopen voor onder de €2?

Ik ben vader en mijn zoon wil graag lego poppetjes, weet iemand waar ik goedkoop losse lego poppetjes kan kopen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op het internet zijn ze wel te koop onder de 3 euro, maar dan komen er weer hoge verzendkosten bij.
Jij bent vader, je zoon wil graag Lego poppetjes, maar jij kunt, of wilt de hoge prijs die de winkel vraagt voor een Lego-set (los zijn ze niet te koop in de winkel) niet betalen, vertel dat dan aan je zoon, hij moet leren dat hij niet alles krijgt wat hij wil hebben. Ook hele jonge kinderen begrijpen wel dat niet iedere papa dure cadeaus kan kopen. Ga nadat je dit verteld hebt een spelletje met hem doen, of een potje voetballen, dan zal je zien dat je zoon echt zonder poppetjes toch kan lachen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op marktplaats kun je veel lego kopen.
Ritsuka
6 jaar geleden
Kijk eens bij de winkel/webshop van SpeelGoedNL
Die hebben veel Lego, ook losse poppetjes en zelf samen te stellen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Marktplaats inderdaad.
En bij de kringloopwinkel of via een verkoopgroep op Facebook.

Antwoorden (1)

Op internet kan je losse onderdelen kopen op gewicht. Let op: Check na het selecteren van u onderdelen u bestellijst goed na. Sommige steentjes staan 2X in de lijst. Het kan ook gebeuren dat een object verwijderd is. Hopelijk heb ik je een beetje kunne helpen. Groetjes Joost

Toegevoegd na 1 minuut:
PS. De meeste prijzen zijn bij poppetjes wel boven de 2 Euro.